2013. július 25., csütörtök

Liebster Award #1



- Hálásan köszönöm Juce-nak :) - 

A feladat : Írj 10 dolgot magadról, válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, tegyél fel 10 kérdést és küld tovább 10 blognak a díjat.

1. Kedvenc színem a barna, kedvenc állatom a majom. Utálom a hétfőt, szeretek írni. Imádom ha esik az eső, de a napsütést is szeretem. Kedvenc évszakom az ősz, nagyon szeretem a virágokat. Imádok görkorcsolyázni, de nagyon szeretek egyszerűen csak sétálni is.


Juce kérsédei.:
1. Szavaztál már Az Álompasi Párbajon?
Nem szavaztam...

2. Legutolsó könyv amit olvastál?
Ha jól emlékszem akkor legutoljára Judith McNaught - Emlékezz rám című könyvét olvastam.

3. A történetben amit írsz ki a kedvenc karaktered?
A Dallamban a szerelem című történetemben Bella karaktere a kedvencem, ahogy a másik történetemében is. 

4. Miért?
Azért, mert hasonlít rám - ő az én "alteregóm", ha fogalmazhatok így.

5. Kapsz elég biztatást, kritikát a blogodhoz, hogy ösztönözzön?
Változó, de szerintem elegendő biztatást kapok az olvasóimtól.

6. Mi a legnagyobb vágyad az életben amit mindenképpen elszeretnél érni?
Az hogy virágkötő legyek és nyithassak egy saját üzletet...

7. Szereted a musical darabokat?
Nem nézek túl sokat, de igazán semmi bajom sincs velük.

8. Untatlak mi? :)
Nem igazán... *mosolygós fej

9. Ha olvasod a blogom, ki a kedvenced?

10. Ha nem olvasod.. Miért nem olvasod??! :))
Először is azért, mert eddig nem is tudtam a létezéséről, másodszor pedig azért, mert nem igazán van időm blogokat olvasni... :/

***

A másik blogjaimon már több alkalommal is megkaptam ezt a díjat és akkor el is küldtem mindazoknak, akiknek szerettem volna. Már nincs olyan akinek elszeretném küldeni. Millió puszii és hatalmas ölelés minden kedves olvasómnak! Minie95

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése